Kedves olvasók!

Remélem jó híreket hozok. Itt a következő rész a Rejtett örökségből. Jó szórakozást mindenkinek!


Ilona Andrews 

Hidden Legacy - Rejtett örökség sorozat

Catalina Baylor és Alessandro Sagredo trilógiájának befejező része



Rubinláz - rajongói fordítás, saját munka



















Ilona Andrews, a New York Times bestseller írója most visszatért az izgalmas Rejtett örökség-sorozat legújabb kötetével – a vad és gyönyörű Catalina Baylor, Elsőrendű mágiahasználó trilógiájának izgalmas befejezésével.

Egy szökött pók, egy orosz birodalmi herceg váratlan érkezése, egy nagyhatalmú személyiség értelmetlen meggyilkolása, egy sokkoló támadás Texas legyőzhetetlennek hitt konzulja, Catalina főnöke ellen... És még csak hétfő van.

Órákon belül egész Houston sorsa – nem is beszélve a Baylor Házról – csak Catalinán múlik, akinek úgy kell bevetnie az erejét, mint még addig soha. Ám még ha Elsőrendű társa és vőlegénye, Alessandro Sagredo mellette is áll, lehet, hogy nem lesz képes leleplezni a bűnöst, mielőtt tényleg elszabadul a pokol.


Eredeti nyelven megvásárolható:



A bejegyzés végén lévő drive-os linket másoljátok be a böngészőbe, és megnyílik egy drive-os mappa, amiből az összes, a blogban jelölt könyv pdf és epub formátumban letölthető.

https://drive.google.com/drive/folders/1oFLfU8B2nt522UgRtOjL4WmTOeHeBOzn?usp=sharing


34 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam!nagyon szépen köszönöm!😍👏

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nagyon hálás vagyok! 😉❤️

    VálaszTörlés
  3. Nincs rá kifejezés mennyire vártam! Nagyon köszönöm!*-*

    VálaszTörlés
  4. A legjobb napkezdet,mikor ébredés után látod,hogy a nagyon várt könyv elérhető! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. 😍🤩😍🤩😍köszönet!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! 😊

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm!!! 😊

    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm, mintha csak súgtad volna most olvastam újra az egész szériát. Ma fejeztem be és itt a meglepi 🥰😘

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm 🥰♥️

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm! Nagyon szeretem ezt a sorozatot is!🤗

    VálaszTörlés
  12. De jó! Köszönöm 🤗

    VálaszTörlés
  13. Remélem tetszeni fog nektek ez a rész is, egy baj volt vele, hogy olvastam volna még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is mentem volna tovább..., köszi még1x🤗

      Törlés
  14. Millió köszönet. Igazán kivételes munkát csinálsz és sok embert teszel boldoggá vele.😃

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm!! Annyira nagyon vártam már!!!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépen köszi!!😉

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépen köszönjük,izgatottan vártuk már :)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szèpen köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon,nagyon köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  20. Köszönjük szépen!🥰❣️

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm szépen. Fantasztikus vagy!

    VálaszTörlés
  22. Köszi-köszi-köszi! Nagyon vártam! :D

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés