Kedves Olvasók!


Hoztam egy rövid levelet, melyet Virgil Wolfgard, a bennetti sheriff írt Simonnak. Úgy látszik, ő is kezdi megismerni a nyaffanó pukkancs szőrpamacsokat.

Messis 6.
Simon Wolfgard részére

Ahelyett, hogy megharaptam volna, Tűznapon egy időre börtönbe zártam Barbara Ellent. Amikor emiatt csaholt, azt mondtam neki, hogy "énidőre van szüksége", amit korábban akkor hallottam, amikor egy zsaru a tévédobozban ezt mondta egy emberi hímnek, mielőtt a cellába zárta volna.
Hasznos dolog ezt mondani a nőstényeknek, mivel túlságosan felbosszantja őket ahhoz, hogy folytassák a csaholást, de mi is pontosan az az "énidő"?

Virgil


3 megjegyzés:

  1. :)
    Akkor lehet reménykedni, hogy a következő könyv "Mások" lesz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy kis novella jön Bellával és Harkerrel, de már elkezdtem a Másokat is, a Vad vidék című részt, párhuzamosan játszódik az ötödik résszel, csak nem Lakeside-ban, hanem Bennettben.
      Sziporka

      Törlés