Kedves Olvasóközösség!

Mint minden Mások könyv, a következő rész is nagyon hosszú, így lassabban haladok vele, de felrakok egy kis részletet kedvcsinálónak.



Könnyed esti beszélgetés Meggie és Simon között:

– Szíveket eszel? - kérdezte Meg, miközben a Piactéren bolyongtak, és az üzleteket nézegették.
– Ha elmondom, hányni fogsz?
– Nem.
Tanulmányozta a lányt, és végül úgy döntött, hogy nem fog. - Én vagyok az Udvar vezetője és az itteni falka domináns Farkasa. Ha vadat ejtünk el, én választhatok először a szívből és a májból. Amikor már annyit ettem ezekből a húsokból, amennyit csak akarok, Elliot és Blair kapja a maradékot.
– És mi van a tüdővel?
A lány nem nézett rá, de a "most találtam egy nagy pókot a cipőmben"-féle módon érdeklődőnek tűnt.
– Farkasok vagyunk, Meg. Szinte minden részét megesszük a szarvasnak. Még a csontokat is. Bár sokszor a kisebbeket nem úgy esszük meg, ahogy vannak, mert széttöredezhetnek, és valakinek a torkába akadhatnak. Ezért egy kővel megőröljük, mielőtt megennénk.
– Miért eszitek meg a csontokat?
– A dadus a falkában, ahol felnőttem, mindig azt mondta, hogy azért kell megenni az erős csontokat, hogy neked is erős csontjaid legyenek.
– Mi tejet iszunk, hogy erősek legyenek a csontjaink.



14 megjegyzés: