Aktuális hírek


Kész lettem Ella Summers sorozatának új részével, jó szórakozást mindenkinek!


Ella Summers: A Sárkány vihara - rajongói fordítás


Az évszázad természetfeletti vihara közeleg.

Ledát útja, az öccse megmentéséhez szükséges mágia megszerzése érdekében, a sárkányok várába vezeti, az Angyalok Légiója négy katonájának otthonába, akik rendkívüli hatalommal rendelkeznek az elemek felett. Ha sikerül átvészelnie a kiképzésüket, talán túléli a következő kortyot is az istenek nektárjából, és szintet léphet a mágiában.

De az istenek mágikus ajándékának ára van. Leda már érzi, hogy a Nektár megváltoztatja őt, kevésbé emberivé teszi - ahogyan bimbózó románcát is az angyal Neroval. Kortyról kortyra, csókról csókra, a változás a hatalmába keríti.

És ha ez még nem lenne elég, Leda ismét a menny és a pokol seregei között találja magát - és egy olyan sötétség kísértésében, amely azzal fenyeget, hogy elnyeli a Földet.

A Sárkány vihara az Angyalok Légiója sorozat negyedik könyve.


Eredeti nyelven elérhető az összes Amazon üzletben, beleértve:
Amazon.com | Amazon UK | Amazon Ausztrália | Amazon Kanada | Amazon Németország | Amazon Franciaország


A bejegyzés végén lévő drive-os linket másoljátok be a böngészőbe, és megnyílik egy drive-os mappa, amiből az összes, a blogban jelölt könyv pdf és epub formátumban letölthető.

https://drive.google.com/drive/folders/1zcYz3phFPEv3QxzMz--Ejuq71xVr45N_?usp=sharing

35 megjegyzés:

  1. Köszi.🙂😘Már alig vártam🤗🤗

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ez a legjobb napindító. 🤗 Vártam én is az új részt, jó ez a sorozat. 😊

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen nagyon vártam

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Annyira szeretem a fordításaidat!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, ez a mai legjobb hír! Már alig vártam az új részt, hogy végre olvashassam! :) Nagy kedvencem ez a sorozat! Köszi a munkádat <3

    VálaszTörlés
  6. Sokunk kedvence lett a sorozat, köszönjük szépen!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm. Szuper vagy! 🥰 mcurtís

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm 🙏❤️

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm nagyon szépen :) már nagyon vártam :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépen köszönöm ezt a fordítást is <3

    VálaszTörlés
  12. A kedves szavaitokért érdemes dolgozni ezeken a fordításokon, örülök, hogy tetszenek. Nem teljesen az én érdemem, a deepl fordítóprogram nagyon sokat segít, ezért vagyok ilyen gyors :-). Felváltva a többi sorozattal ezt is fordítom tovább, míg Leda angyallá nem válik és meg nem találja a testvérét és a saját múltjának titkait.
    A következő könyv az Aurelia Ryder sorozat (Kate Daniels spin off) első része lesz, a Vérörökös.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon köszönöm! Azt hiszem ebbol ma nem lesz alvás😅

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépen köszönöm a munkád 😊

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm! Nagyon várom mindig az újabb fordításodat!

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  20. Szerintem, teljesen a Te érdemed! 😊 Fãradságot, idôt energiát fordítottál rá, és ônzetlenûl közzé teszed! Köszönjük!

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm Új kedvencem lett ez a sorozat.

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm szépen! Mindig élvezet olvasni a fordításaidat! :-)

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szépen köszönjük a rászánt időt, hogy lefordítod!!!!

    VálaszTörlés