Kedves Olvasók!


Egy új történetet hoztam, műfaja szerint űropera, sok fantasy elemmel,  váltott szemszöggel, és lassan égő romantikus szállal. Remélem szeretni fogjátok, szerintem olyan, mintha a Csillagok háborúja és a Büszkeség és balítélet szerelemgyereke lenne.


Jennifer Estep
Galaktikus kötelékek 1.
Csak rossz lehetőségek

rajongói fordítás - saját munka

 










EGY NŐ, AKI MINDENT LÁT...

Kevesen ismerik a Vesper Quill nevet. A legtöbb ember számára csak egy egyszerű laboratóriumi patkány vagyok, aki sörfőzőgépeket és egyéb háztartási készülékeket tervez a nagyhatalmú Kent Corp kutatási és fejlesztési laboratóriumában. De amikor rámutatok egy tervezési hibára és biztonsági kockázatra a Kent Corp új űrcirkálóin, mindenki megtudja, ki vagyok - és ki akarnak iktatni.

Lehet, hogy látnok vagyok, fotografikus memóriával, de nem látom a bajt, ami az utamba kerül, amíg már nem lesz túl késő. Hirtelen ellenségek vesznek körül, és az életemért harcolok.

Amikor azt hiszem, a dolgok már nem is lehetnének rosszabbak, találkozom Kyrion Caldarennel, egy arrogáns regál lorddal, aki ragaszkodik hozzá, hogy van köztünk egy kötelék, ami mindkettőnk halálát jelentheti.

EGY FÉRFI, AKI NEM TUDJA ELFELEJTENI A MÚLTJÁT...

A Kyrion Caldaren név félelmet kelt az emberek szívében szerte a Szigetvilág-galaxisban. Az Imperium elit harci erejének, a Nyilaknak a vezetőjeként hozzászoktam ahhoz, hogy gazember legyek, valamint Lord Callus Holloway személyes bérgyilkosa. Még a Corion bolygón élő gazdag regálok is félnek tőlem.

De minden megváltozik, amikor találkozom Vesper Quill-lel. Lehet, hogy erős pszion vagyok telepatikus, telekinetikus és egyéb képességekkel, de Vesper túl sok titkomat láthatja. A pszionikus mágia egy titkos, nem kívánt furcsaságának köszönhetően kénytelenek vagyunk együttműködni, hogy felgöngyölítsünk egy veszélyes összeesküvést, és túljárjunk az ellenségeink eszén, akik az érdekeik szerint akarnak irányítani minket.


Eredeti nyelven megvásárolható:


A következő drive-os linket másoljátok be a böngészőbe, és megnyílik egy drive-os mappa, amiből a könyv pdf és epub formátumban is letölthető.


https://drive.google.com/drive/folders/1nX-e0KWrvktK2EL6EPgYEJh5FcSv8GDE?usp=sharing



7 megjegyzés: