Minden kedves Követőmnek nagyon kellemes, könyvekben gazdag Húsvétot kívánok!

Kérlek fogadjátok szeretettel az alábbi kis verset!


Aranyosi Ervin

A nyuszi mesekönyve

Idén én nem tojást festek,
inkább könyvet olvasok!
Tojás helyett mesekönyvet,
kedves verset hozhatok.
Ez a könyv máskor is jó lesz,
mindig elővehetem,
mástól láttam, s a jó példát
nagy örömmel követem!
Gondolatom versbe szedtem,
könyvemet neked hozom,
ha Húsvétkor körülnézel,
ott lesz majd a polcodon!
Hallgasd csak a szép meséket,
bátorító verseket!
Egy jó könyv az jobbá teszi
hétköznapi kedvedet!

12 megjegyzés:

  1. Boldog nyuszit neked! ❤️ Köszönöm a sok olvasnivalót, amit kapunk tőled. 🥰

    VálaszTörlés
  2. Kellemes ünnepeket neked is!

    VálaszTörlés
  3. Kellemes ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Boldog nyuszit neked is!🐇

    VálaszTörlés
  5. Kellemes ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Szia Sziporka! Érdeklődnék, hogy mikorra várható a következő könyv és melyik lesz az? Illetve A Mások és az Angyalok légiója következő kötetét esetleg tudod, hogy mikor tervezés elkezdeni fordítani ? 😘😊 előre is köszönöm a választ 😊 üdv: Vanessza

    VálaszTörlés
  7. Kedves Vanessza! Jelenleg Jessie Mihalik sorozatának 3. részét fordítom, de nagyon lassan megy, és nem tudom mikor tudok belekezdeni új könyvbe.
    A Csevegés oldalon írtam róla, hogy sajnos nyaki gerinc műtétre várok, és a tüneteim miatt lassan megy a fordítás is, zsibbad a jobb kezem.
    Nem hagyom abba, de sajnos a jövőben nem fogok tudni ennyi könyvet lefordítani, kicsit lassabban fog menni.

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert a műtéthez és mielőbbi jobbulást kívánok! Nagyon várom a következő fordításod, de első az egészség:) üdv.: Anetta

    VálaszTörlés