Kedves olvasók!

Kedvenc írópárosomtól évekkel ezelőtt a Peremről szóló történeteket olvastam először, amikor a kiadó megszűnt, nagyon elkeserítő volt, hogy félbeszakadt ez a méltatlanul kezelt sorozat. Aztán évekkel később összeszedtem a bátorságomat és nekiláttam lefordítani a harmadik részt, az volt az első fordításom. Azóta úgy érzem, fejlődtem, és most sokat javítgattam a harmadik és a negyedik részen is. A harmadik kötetbe belekerült George és Jack bónusz jelenete.

Kérlek cseréljétek ki a fájlokat a könyvtáratokban, a mappába a legfrissebb verziók kerültek fel. Illetve egységes formátumban megcsináltam mind a négy részt a rusztikus fantasy sorozatból.

Ilona Andrews - Világok peremén sorozat, felújított verzió!


A bejegyzés végén lévő drive-os linket másoljátok be a böngészőbe, és megnyílik egy drive-os mappa, amiből az összes, a blogban jelölt könyv pdf és epub formátumban letölthető.

https://drive.google.com/drive/folders/1qF9CYCzKexgNi2bQp4hA6nSWc0xNEJ3v?usp=sharing

9 megjegyzés: