Aktuális hírek


Ella Summers sorozatának új részével kész lettem, jó szórakozást mindenkinek!


Ella Summers: A Boszorkány üstje - rajongói fordítás




Valami gonosz dolog készülődik New Yorkban.

„Egy hónappal ezelőtt elborzadva néztem, ahogy hat beavatott társam meghalt, miután belekortyoltak az istenek nektárjába, egy mennyei nedűbe, amely vagy varázserőt ad, vagy megöl. Nem hiszem el, hogy visszamegyek a másodikért.”

Leda Pierce túlélte az istenek első próbáját, és bejutott az Angyalok Légiójába, de a harcnak még messze nincs vége. Valaki mérgezi New York természetfeletti lényeit. A boszorkányokra gyanakodva a Légió Lédát küldi a nyomozásra. A város megmentéséhez olyan mágiára lesz szüksége, amivel nem rendelkezik - és ennek a mágiának a megszerzése akár a halálát is okozhatja. Most a túlélése azon múlik, hogy elfogadja-e a sötét csábító angyal, Nero segítségét, de a segítségnek olyan ára van, amit nem engedhet meg magának.

A Boszorkány üstje az Angyalok Légiója sorozat második könyve.


A bejegyzés végén lévő drive-os linket másoljátok be a böngészőbe, és megnyílik egy drive-os mappa, amiből az összes, a blogban jelölt könyv pdf és epub formátumban letölthető.

https://drive.google.com/drive/folders/1zcYz3phFPEv3QxzMz--Ejuq71xVr45N_?usp=sharing

25 megjegyzés:

  1. Hatalmas köszi, nagyon vártam! 😍

    VálaszTörlés
  2. Annyira hálás vagyok, köszönöm szépen!😊

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen. Nagyon tetszett az első.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Esetleg tudnál abban segíteni, hogy a többi részt angolul merre találom a neten? 😊
    Sajnos kiolvastam egy nap alatt a forditott részeket, de a többit nem találom(angolul).
    Köszi a fordítást!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm a munkád :)

    VálaszTörlés
  6. itt elvileg megtaláljátok angolul
    https://vk.com/wall-185784437_40

    VálaszTörlés
  7. Kedves Sziporka!
    Tudható, hogy most melyik könyvön szorgoskodsz? Minek örülhetünk legközelebb?
    Köszi minden megosztást, minőségi és élvezetes fordítások! 😊
    B.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Bulblet!
    Andrea Nash és Raphael Medrano jön, a Kate Daniels sorozat spin offja, egy novella és könyv, már régen megjelentek, de még eddig nem lettek lefordítva.
    Mostanában követem Ilonáék blogját, elég sokszor írnak a könykiadás nehézségeiről, a sorozatok megírásánál az olvasók által gerjesztett nyomásról, a nehézségeikről, kényszerről, írói válságról. Kicsit nehezen haladnak előre a Rubinlázzal.
    Az egyik ilyen postban leírták mi motiválja őket a legjobban, az ha megveszik a könyveiket és látják az eladásokat, a számokat, és nyilván nekik is ebből van fizetésük. Mivel a rajongói fordítás teljesen nélkülözi a hivatalos kiadási utat, amennyiben lehetőségetek van, megtehetitek, vásároljátok meg angolul a könyveiket, még akkor is, ha általam magyarul olvassátok el. Az Apple store-ban pl. nemrég vettem meg igen kedvezményesen a Hidden Legacy minden eddig megjelent részét, összesen 7200 Ft-ba került, ebből magyar nyelven max. két e-könyvet lehet kapni, nem hatot.
    Jó olvasást mindenkinek!
    Sz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sziporka!
      Köszönöm a válaszod, nagyon örülök a storynak, az egyik kedvenc sorozatom :)
      Egyetértek a meglátásoddal, ha angolul tudnék élvezhetően könyvet olvasni, már mind meglenne, ezt a lépcsőt már nem fogom meglépni, ez realitás, nem pesszimizmus 😊 (A 2. diplomám során korkedvezmény miatt nem kellett nyelvvizsgáznom, szívesen bevállaltam volna az angolt - ez már bakancslista marad -, de erőn felüli volt munka mellett így is)
      Pech, de szabadidőmben a kedvenc olvasnivalóim pont azok a paranormális könyvek, melyek nem érhetők el magyarul, így nekem különösen fontosak a rajongói oldalak, és nagyon hálás vagyok ezekért a könyvekért, a jó fordításért, és hogy meg is osztjátok velünk!!!
      Én az Amazonon láttam egy 5db-os pakkot, az Apple store-ban én csak az Apple cég cuccait láttam, de nekem elég komfortzónán kívüli valutában, idegen nyelvű oldalról rendelni.
      Szívesen megvenném és is a Hidden Legacy sorozatot, mert nagyon várom a folytatásokat, de akár olyan angol könyvet is, amit te még nem vettél meg és le fogsz fordítani! Még nekigyürkőzöm... :)
      B.

      Törlés
    2. Elnézést kérek, valahogy rosszul írtam, mert nem kifejezetten neked szólt a javaslatom, hanem általánosságban mindenkinek, természetesen a lehetőségeknek megfelelően, senkit sem kérnék számon, és az apple store-t csak példának írtam, nekem kézenfekvő, mivel ehhez kapcsolódó eszközöket használok.
      Bevallom én sem tudok egy könyvet folyamatosan angolul elolvasni, segédprogramokat használok, tehát csalok, egy igazi műfordító biztos elborzadna ettől, és a program végeredményét finomítom, magyarosítom, összenézem az eredeti szöveggel, meg csinálok egy kottát, hogy a fontosabb dolgok mindig ugyanúgy jelenjenek meg, a fantasynál ez külön kihívás. Beszélni is csak olyan elboldogulok szinten tudok, rettegek is, amikor angolul megy az értekezlet és kérdeznek valamit....
      Tehát ne csüggedjen senki, és ne aggódjatok, folyamatosan sorra kerülnek mind, majd minden oldalra írok egy listát, hogy miket tervezek lefordítani, a sorrend hangulatfüggő. :-)

      Törlés
    3. Nem kell elnézést kérned, egyértelmű volt, hogy nem csak nekem javasoltad :)
      A beszerzési forrást csak azért említettem, mert az amazonon nem olyan kedvező az ár, szívesen megnéztem volna a te helyeden, csak nem jött össze - egy linket esetleg megköszönnék, ha annyi még belefér :)

      Törlés
    4. Az amazonon tényleg drágább, de a Barnes and noble oldalon kb. hasonlóak az árak (nem ellenőriztem mindent), mint az apple store-ban.

      https://ilona-andrews.com/hidden-legacy-books/#catalina
      itt látható pl. hogy hol lehet megvenni a könyveket

      https://www.barnesandnoble.com/s/hidden+legacy/_/N-8qa
      https://books.apple.com/us/book/burn-for-me/id814113925

      Törlés
  9. Tegnap fejeztem be a második részt és IMÁDTAM!💓 Köszönöm szépen!!! Nagyon nagyon várom a következőt! Csúcs vagy Sziporka!😘

    VálaszTörlés
  10. Ez izgalmas volt, köszi szépen!

    VálaszTörlés