Ella Summers

Legion of Angels - Angyalok Légiója sorozat



A bejegyzés végén lévő drive-os linket másoljátok be a böngészőbe, és megnyílik egy drive-os mappa, amiből az összes, a blogban jelölt könyv pdf és epub formátumban letölthető.


1. A Vámpír csókja - rajongói fordítás


Ha egyszer belekóstoltál az istenek nektárjába, nincs visszaút. Leda Pierce paranormális fejvadászként dolgozik az emberi civilizációt és a szörnyek lakta sík vidéket elválasztó határvonalon. Az élet egyszerű, a fizetés szerény, de legalább a családjával lehet. Egészen addig, amíg balul nem sül el egy vámpírvadászat, és az öccse el nem tűnik, akit a pokol sötét angyalai ejtenek foglyul. Saját varázserő nélkül nincs módja, hogy megtalálja a férfit, így Leda egyetlen lehetősége, hogy New Yorkba menjen, és csatlakozzon az Angyalok Légiójához, egy természetfeletti katonákból álló elit hadsereghez, akiket maguk az istenek ajándékoznak meg erejükkel. Ha elég sokáig túlél, hogy feljusson a ranglétrán, akkor megkapja a mágiát, amire szüksége van ahhoz, hogy megtalálja a testvérét. Leda hamarosan egy olyan összeesküvés rossz oldalán találja magát, amely felforgatja a természetfeletti világot - és egy vad, hatalmas és csábító angyal kényére-kedvére van kiszolgáltatva.

Eredeti nyelven elérhető az Amazon összes üzletében, beleértve:
Amazon.com | Amazon UK | Amazon Ausztrália | Amazon Kanada | Amazon Németország | Amazon Franciaország

2. A Boszorkány üstje - rajongói fordítás



Valami gonosz dolog készülődik New Yorkban.

„Egy hónappal ezelőtt elborzadva néztem, ahogy hat beavatott társam meghalt, miután belekortyoltak az istenek nektárjába, egy mennyei nedűbe, amely vagy varázserőt ad, vagy megöl. Nem hiszem el, hogy visszamegyek a másodikért.”

Leda Pierce túlélte az istenek első próbáját, és bejutott az Angyalok Légiójába, de a harcnak még messze nincs vége. Valaki mérgezi New York természetfeletti lényeit. A boszorkányokra gyanakodva a Légió Lédát küldi a nyomozásra. A város megmentéséhez olyan mágiára lesz szüksége, amivel nem rendelkezik - és ennek a mágiának a megszerzése akár a halálát is okozhatja. Most a túlélése azon múlik, hogy elfogadja-e a sötét csábító angyal, Nero segítségét, de a segítségnek olyan ára van, amit nem engedhet meg magának.

A Boszorkány üstje az Angyalok Légiója sorozat második könyve.

Eredeti nyelven elérhető az Amazon összes üzletében, beleértve:
Amazon.com | Amazon UK | Amazon Ausztrália | Amazon Kanada | Amazon Németország | Amazon Franciaország

A bejegyzés végén lévő drive-os linket másoljátok be a böngészőbe, és megnyílik egy drive-os mappa, amiből az összes, a blogban jelölt könyv pdf és epub formátumban letölthető.

https://drive.google.com/drive/folders/1zcYz3phFPEv3QxzMz--Ejuq71xVr45N_?usp=sharing

38 megjegyzés:

  1. Ígéretesnek hangzik, neki is kezdek. Nagyon szépen köszönöm a fordítást!😊

    VálaszTörlés
  2. Belekezdtem, eddig tetszik. Köszönöm a munkád!

    VálaszTörlés
  3. Már el is olvastam. 😁 Nagyon tetszett, ahogy a többi fordításod is. Köszönöm szépen a munkád!

    VálaszTörlés
  4. Csípem a témát, köszönöm a lehetőséget a könyv olvasására! Élni is fogok vele hamarosan, úgy tervezem :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm!😊Nagyon tetszett,kíváncsian várom a folytatást.😃

    VálaszTörlés
  6. Imádtam. Várom a folytatást! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen imádtam. Egy nap alatt végeztem vele. Várom a folytatást én is.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó könyveket választasz mindig. Köszönet a munkádèrt :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszett! Köszönöm! ☺️

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, nekem tetszett... csak rövid volt :)

    VálaszTörlés
  11. Sok részes, jelenleg 10 jelent meg, tervezem a többit is lefordítani, szerencsére elég könnyű a nyelvezete.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper vagy! :) Nagy köszönet érte!

      Törlés
    2. Imádlak érte! Nagyon várom!

      Törlés
    3. Szia.
      Hogy álsz a forditásával ?
      Egyszerűen imádtam nagyon jó kis sorozat , Nero és Léda kémiája nagyon tetszik csak úgy izzik köztük a levegő

      Törlés
  12. Én is gyorsan kivégeztem, nagyon várom a folytatást! Köszi szépen 😊

    VálaszTörlés
  13. Szuper könyveket választasz,ezer köszönet a munkádèrt :) eddig mindet elolvastam :)

    VálaszTörlés
  14. Nafyon jó volt. Egy délután elolvastam. Nagyon várom a folytatást

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszett, köszönöm hogy olvashattam, nagyon váròs a következő rèsz

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Sya!
    Nagyon tetszett az első rész. Imádtam. 😊❤
    Azt megkérdezhetem, hogy kb mikorra várható a 2.része?

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm, tetszett az első rész! Sokban hasonlít Singh: Angyali vadász sorozatához, meg még más franchise-okhoz, de érdekes. Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  19. Hú! Nagyon tetszett. Izgatottan várom a folytatást!
    Köszönöm szépen, hogy elovashattam. :-)

    VálaszTörlés
  20. Imádom❤️köszi, hogy fordítod!
    Alig várom a folytatást💝

    VálaszTörlés
  21. Imádtam mind a 2részt és már alig várom a következő részeit!!!��Hatalmas köszi a fordításért! Extra szuper vagy de komolyan!!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon tetszett a második rész is! Várom a folytatást! Köszönöm a munkádat!🤩

    VálaszTörlés
  23. Imádtam az első két részt, nagyon várom a folytatást. 🥰🤩

    VálaszTörlés
  24. Nagyon tetszett az első rész. Most kezdek bele a másodikba. És nagyon várom a következőt. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  25. Szuper vagy! Nagyon várom a folytatást! Egyszerűen nem tudtam letenni!

    VálaszTörlés
  26. Imádtam.nagyon várom a folytatást.kösy szépen

    VálaszTörlés
  27. Szia nagyon jó könyv lehet tudni mikor jönnek a többi részek köszönöm

    VálaszTörlés
  28. Kedves Sziporka! Nagyon köszönöm az Angyalok Légiója fordításait. Szeretném megkérdezni, hogy a 6. részre lehet majd számítani? Válaszod előre is köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  29. Igen, ebből a sorozatból évente 2 részt tervezek fordítani, vagy ahogy sikerül, de nem hagyok félbe semmit, időpontot nem tudok mondani, figyeljétek az oldalt :-)

    VálaszTörlés
  30. Egyszerűen imádtam, 3 nap alatt olvastam el 6 részt......szerintem ez az új rekordom. Ajánlom mindenkinek!! Nem lehet letenni!!

    VálaszTörlés